perjantai 8. huhtikuuta 2011

Grafian Vuoden Huipuista hopeaa Rummulle


Olin heti alkuun sitä mieltä, että Saarisen Juha Satumaasta oli luonut yhden hienoimmista "perussivusto-grafiikoista", kun näin ensimmäiset leiskat Logomon sivuista.

Hieman sen perään julkaistiin videovetoinen Koe Logomo, joka nyt palkittiin Vuoden Huipuissa hopealla. Raati kertoi siitä näin:

3000m2, 3500 istumapaikkaa, dynaamisesti muunneltavaa tilaa – perinteinen kiinteistöesittelyn kalvosulkeinen. Nyt heitetään konventiot roskiin ja taiotaan visuaalinen ilotulitus. Vanha konepaja herätetään henkiin rohkeudella, joka roiskuu omalaatuisuutta ja tekemisen iloa. Avartaa perinteistä kiinteistömarkkinointia kuin lentokoneet lomailumahdollisuuksia.

Olen toki teknisestä tekemästämme tosi iloinen, mutta rehellisyyden nimissä on annettava suurin kunnia Satumaahan ja Also Starringiin. Hienoa silmää ja ammattityötä. 

Ei kommentteja: